Make your own free website on Tripod.com
 




Idris Jusoh Tak Faham Sistem Negara

Dengan muka yang 'bera' dan kecewa kerana gagal dalam usaha untuk mengharakan penggunaan nama Islam dalam pertubuhan, maka Mat Deris Jusoh pun masuklah TV untuk mengulas isu tersebut.

Antara lain ulasannya ialah bermaksud.."

"...kerajaan akan meneliti dengan "fatwa" yang mengatakan masuk sesebuah parti politik itu(PAS lah tu...), boleh masuk syurga"

Apalah pemimpin UMNO Terengganu sorang ni, agaknya dah nyanyok apa..., cakap merapu. Malaysia mana adalah lagi Majlis Fatwa, yang ada satu tu je lah...

...tapi kalau setiap apa yang dikata oleh semua ahli PAS akan dianggap oleh orang UMNO sebagai Fatwa, itu kira dah lebih warak dari Ulama-ulama yang menduduki kerusi MAJLIS FATWA NEGARA.

Kesimpulannya Iddris Jusoh rupanya tak faham. Cakap ikut sedap mulut tapi menampakkan kebodohan dan ketidak matangan dalam menangani isu...atau agaknya terlalu excited kerana dapat masuk TV ( bukan senang nak masuk TV)...kah.kah..kah...INIKAh pemimpin UMNO TERENGGANU...Malunya.