Make your own free website on Tripod.com
MAHATHIR@MAHAFIRAUN KATA KITA WAJIB BERSATU MEMPERTAHANKAN NEGARA ?.

1. Mahathir@Mahafiraun nak cuba memainkan isu patriotik kepada rakyat marhaen …
tapi dalam waktu yang sama dia merompak dan memfaraitkan hak rakyat marhaen
….??? Kalau dalam jenis pembohong dan penyamun .. apa yang dibuat akan terus
menjadi darah dagingnya …. tak boleh nak diubah lagi …!!!… apa sehaja yang nak
diperkatakan akan mempunyai berjuta maksud yang tersembunyi …??? Jenis lidah
bercabang tiga biawak hidup UMNO@BN .

2. Dia sebok ajak orang lain mempertahankan negara dari penjajah … tapi dalam
waktu yang sama dia rupa-rupanya penjajah maha besar .. ibarat musang berbulu
ayam….abih semua nak dijajahnya … bak kata Pak Amin Sapiro kalau dah jenis uMMno
" United MAMAK-MALBARI Nesynal Oragnization " .. pusing kat manapun si
Mahathir@Mahafiraun ni nak mempunyai segala-galanya didalam dunia ni …. ?? kalau
boleh dia mahu semua orang akan bertuhankanya …. Kita nak tunggu fatwa
Mahathir@Mahafiraun yang pertama kerana Mid Man dah jadi pakar rujuknya yang
utama … dapat gaji Menteri Punah-Sesat dari uMMno.

3. Kalau dah tak mampu nak menyakinkan rakyat …. Apa tunggu lagi cabutlah … kata
dulu nak pencen kalau rakyat dah tak suka … tu lah asyik nak berdolak-dalih lagi
… lama-lama jadi pembohong…..jenis mahluk perosak T-REX yang besar…..habih semua
rakyat marhaen nak di musnahkan….sampai terpijak anak cucu sendiri …. Kalau dah
jenis rakus tu … buat apa pun mesti rakus dan haloba.

4. Biar 3 juta jam sekalipun si mamak tongkang ni berucap …. Rakyat dan bangsa
Malaysia akan tertawakan dan akan kata si mamak tua sekor ni sudah sasau gila
talak .. nak berbini anak dara sunti umur 15 tahun…. Dahlah ganjut … semput
pulak tu … ??? tu laa lagi kali jangan nak perlekeh orang Melayu …. Kalau
UMNO@BN mampu memperbodohkan 200 ribu orang Melayu … tapi BA dah berjaya
mempertahankan 10 juta orang Melayu jadi hamba-abdi dan pencacai UMNO@BN …..!!!!
mana yang lebih releven BA ka UMNO@BN …??? Tepuk dada…tanya iman.

5. Ada ka dia ingat orang Melayu berjuang nak pertahankan UMNO@BN serta
juak-juaknya … piiiraah….??? Rakyat marhaen sekarang berhempas pulas nak dapat
sesuap nasi pun susah ….. tapi UMNO@BN raya sakan perabih harta dan hak orang
Melayu …. Piii mampus laaa dengan uMMno@Mahafiraun ….!!!! Rakyat marhaen dah
meyampah dengan kamu Mahathir@Mahafiraun ….!!!!.

Marahkan Nyamuk Kelambu Nak Di Bakar….????

1. Kesian jugak tengok orang tua merajuk …. Nak tutup KEDA lah.. Nak tutup MARA
laa.. Nak tutup Felda laa…Nak tutup Felcra laa….. dan nak tutup macam-macam lagi
….. pasal orang miskin dan orang Melayu dah tak jadi pak angguk segala perbuatan
jahat dia ……??? Tu lah dah tua masih nak lagi jadi pemimpin … dah jadi kebiasaan
hati orang tua cepat terasa …. Kena pulak berhadapan dengan tenaga muda dalam
KeADILan dan PAS .. mana nak larat lari 100 meter dengan dia orang…..?????.

2. Simamak tongkang ni ingat dia ugut macam tu orang miskin dan orang Melayu
akan jadi khadam dan hamba-abdinya seumur hidup … piiiraah…. Rumah kat pergi ..
kubur kata mariiiii…!!!! Ada hajat nak main ugut-ugut macam budak tadika Kemas
…..??? kalau si budak hingus Ajis boleh ugut letak jawatan …. Kamu ingat rakyat
marhaen takut ka dengan main ugut ni ….!!! Tak di ugut oleh rakyat marhaen macam
rakyat Filipina atau Indonesia kira dah cukup baik woiii mamak tongkang….!!!!.

3. Mahathir@Mahafiraun ingat dengan main-main ugut ni orang Melayu dan orang
miskin akan sokong dia lagi …. Bak kata kawan-kawan lama yang masih dalam
UMNO@BN …. Betul cakap Hishamuddin Rais …. UMNO@BN sekarang dok pikul BIAWAK
HIDUP LIDAH BERCABANG TIGA …. Tak de satu pun kata mamak tongkang ni yang betul
… melainkan nak menghapuskan orang Melayu dari muka bumi ini …. Kerana dendam
Mahathir@Mahafiraun terhadap Allahyarham Tengku tak pernah padam .. terutamanya
pada raja-raja Melayu dan orang Melayu itu sendiri …. Dan KITAB BESAR DELIMA
MELAYU yang ditulis olehnya masih diguna pakai sebagai mazhab rasmi uMMno "
United MAMAK-MALBARI Nesynal Oragnization " ….dan orang Melayu itu menjadi musuh
utama bagi Mahathir@Mahafiraun ….. tapi dah jenis binatang sumpah-sumpah … yang
padai tukar-tukar kulit dan warna mengikut keadaan … orang Melayu yang dulunya 2
juta jadi Ahli UMNO@BN tak perasan kerana diperbodohkan oleh Mahathir@Mahafiraun
dan uMMno … nasib baik DSAI sanggup menjadi mangsa untuk menyedarkan orang
Melayu … yang selama ini orang Melayu ditipu bontan oleh BIAWAK LIDAH BERCABANG
TIGA ini …..???.

4. Tapi yang kesianya masih ada lebih kurang 200 ribu lagi dalam UMNO@BN masih
mahu menyembah si Maharaja Mahathir@Mahafiraun … walaupun anak dan isteri mereka
dijadikan korban untuk menuruti kehendak si mamak tongkang dan juak-juaknya.
Kadang-kadang terfikir jugak kenapalah punya benggap dan bonggoknya orang
UMNO@BN ni … dah terang-terang si mamak tongkang dan juak-juaknya meliwat orang
Melayu serta rakyat marhaen masih mahu jilat duburnya lagi ….??? Kot..kot dah
kena mandrum dek tok cha atau tok sami kat krala tu ….. rasa-rasanya sejak
akhir-akhir ni dia selalu keatas angin ni …. Dok jumpa tok pawang dan bomoh
besar jin aprit kat sana …. Kerana power dah tak kuat .. dan kata-katanya dah
diperlekeh dek rakyat dan bangsa Malaysia….!!!

Sampai hari ini …. Si mamak tongkang .. asyik nak marah-marah dan merajuk sakan
…. Punya laa buruk muka 10 sen dia …. Budak-budak tentera semut pun naik meluat
…. Pasal orang dah tak nak dengar dan angguk lagi cakap-cakap lidah bercabang
tiga dia ….. ??? punyalah kesian kita orang tengok … sampai meleleh hingus
tunjuk muka sedih .. tapi orang tepuk tangan dan ketawa tengok dia ….. ( pasal
kumpulan tepuk tangan dan sorak ni dah jadi bodoh dan bangang .. kerana dah tak
dapat bezakan yang mana satu sedih dan yang mana satu gembira ).

Kalau dalam TV atau radio .. dia ingat pakai sistem audio canggih untuk
menunjukan orang ramai dan sorakan bergaung seantero dunia ….. tapi tipu daya
elektronik dah difahami benar oleh rakyat marhaen …. ??? pada hal dia cakap
sorang-sorang dalam bilik air aje … keh..keh… dah selalu menipu …. Sampai tak
pandai lagi nak buat perkara benar …. Pada muka hampa Mahathir@Mahafiraun .

Bak kata orang lama ….. lagi banyak si mamak tongkang ni cakap … lagi banyak
tembelang busuk dia pecah …!!! Kalau nak ikut hati … nak muntah belilah… bila
dengar pujuk rayu si mamak tongkang ……!!!!! sampai hari ini dia tak serik-serik
nak pelutu harta dan hak rakyat marhaen……????? Piiraah mamak tongkang …. Masa
kamu dah sampai .. tak caya .. sikit hari lagi rakyat marhaen akan perambat kamu
…… jawapnya tak cukup tanah kamu nak lari ….. kamu ingat kamu pakai BODY GUARD
orang Nepal tu dah cukup selamat …. Nasib tak baik orang Nepal ni akan kasi
perabih kamu …. Keh..keh….??????
 

Teruskan perjuangan REFORMASI … dah tak de masa nak bincang dan pakat-pakat
dengan UMNO@BN ….. bak kato orang nogori " mengabihkan boreh ajo " ………….????

" RAKYAT YANG DIJAJAH UMNO@BN "
27hb.Jan.2001-