Make your own free website on Tripod.com
MAJU HOLDINGS (SYED SHAHID) PAKAR BINA SEKOLAH KERAJAAN ……. ?.

1. Maju Holdings yang miliki oleh Syed Shahid yang mengambil alih PERWAJA STEEL
.. sekarang tengah sebok buat projek baru .. BINA SEKOLAH KERAJAAN …. Wah..wah…
bukan main raya sakan Maju Holdings .. lepas dapat Perwaja dan duit raya
sebanyak RM 200 juta dari Tabung Haji dapat pulak berpuluh tender bina sekolah
….!!!!!.

2. Heran jugak ye .. tiba-tiba Maju Holdings mendapat pengiktirafan sebagai
syarikat kontraktor yang paling layak membina hampir kesemua projek sekolah
kerajaan bagi tahun 2000 - 2001 .. pi mana pulak kontraktor macam Si Ah Chong ..
Si Rama Sammy … Si Karim … dah tak layak kah mereka lagi .. yang selama ini
tukang bina MRSM …. Sek Men dan Sek Keb …. Dah kenapa pulak Syed Shahid yang
datang entah dari mana ceroknya boleh jadi kontraktor besar mengalahkan Ho Hup
atau …….???? … heran jugak ye …. Sekelip mata boleh berpengalaman berpuluh tahun
bina sekolah …. ??? tak kan bina sekolah aje .. kok tak de kepakaran lain
ka….!!!!

3. Dengar kata nak masuk tender " Palace Of Justice " kat Putra Jaya ….. tapi
tolong ingat sikit Syed Shahid … kawan kat BPR dah tangkap 3 ekor pegawai Putra
Jaya Holdings … makan rasuah lebih sangat dan tak buat pakatan dengan
Mahathir@Mahafiraun … jawapnya kena perangkaplah…..!!!! so Maju Holdings kalau
rasa-rasa layak…bolehlah cuba-cuba ambil tender ni …. Apa nak risau … si mamak
tongkang pasti akan bantu …. Tapi jangan lupa pulak bagi 25% komisyen kat anak
daddy … ????

4. Kalau tak cukup modal no problem …. KWSP ada .. PNB ada… LUTH ada ….. mintak
aje kat Daim atau Mahathir@Mahafiraun … pasti dapat punya … janji ada bahagian
baik kat dia orang …. Kira wokey la tu.

Kira-kiranya Kontraktor segera macam Maju Holdings amat beruntung kerana ada
orang macam Mahathir@Mahafiraun serta Daim berkuasa di Malaysia ini …. Kalau
Tajuddin Ramli … Tengku Adnan … Halim Saad ….dan rakan-rakan yang sewaktu
denganya dah merasa nikmat jadi jutawan segera … sekarang masa bagi Syed Shahid
pulak … kok boleh abih makan sorang-sorang semua duit tu … bagi sikit-sikitlah
kat kawan lama .. di Baling atau Sik sana …????.

Kalau projek gagal apa risau … boleh bill-out balik kat Bank Negara atau Dana
Harta & Dana Modal … boleh raya sakan punya …… kan tak lama lagi nak Mesyuarat
Pemilihan Bahagian UMNO@BN  pada bulan Mac ini …. Kena siap lebih sikit wang
panas …. Pasal Team B dan bangkit nak lawan Mahathir@Mahafiraun ….. jadi dah
jadi tanggup-jawap rasmi Maju Holdings lobi untuk memastikan Team
Mahathir@Mahafiraun menang …. Kalau tak naya Maju Holdings nanti .. kerana
terpaksa ikut sama jadi penghuni  Penjara Sungai Buluh ……?????

DR M IKHLAS DALAM PAS MENYERTAI BN, KATA DR LING ….!!!!!!!

KUALA KUBU BAHARU, 27 Jan (Bernama) -- Presiden MCA Datuk Seri Dr Ling Liong Sik
hari ini berkata Datuk Seri Dr Mahathir Mohamad ikhlas dalam berkata PAS boleh
menyertai semula Barisan Nasional (BN) dan Umno tidak akan menghalangnya.

Dr Ling menyifatkan kenyataan Perdana Menteri itu sebagai seruan perpaduan bagi
semua.Beliau berkata kenyataan Dr Mahathir menunjukkan pentingnya perpaduan bagi
semua masyarakat.

"Saya rasa kenyataan Dr Mahathir dibuat dengan penuh ikhlas kerana saya rasa
mana-mana masyarakat yang berpecah hanya rugi sendiri kerana setiap masyarakat
mempunyai agenda masing-masing," kata beliau kepada pemberita di perhimpunan
Tahun Baru Cina yang dianjurkan oleh MCA Bahagian Hulu Selangor di sini.

Dr Mahathir yang juga presiden Umno berkata di Jitra pada Khamis yang Umno tidak
akan menghalang PAS jika parti itu mahu menyertai BN. - BERNAMA.

1. Wah bukan main terror si Liong Sik ni tahu yang mamak tongkang sekor ni
ikhlas … kok dah lupa tempoh hari macam mana Mahathir@Mahafiraun main lu punya
belakang .. sampai terpaksa main ugut nak letak jawatan lagi youu….!!! Sejak
bila pulak Liong Sik ni baru sedar Si Maharaja Tua sekor ni dah jadi orang
ikhlas … kok selama ini sama-sama pakat-pakat perabih harta rakyat marhaen kasi
anak-anak daddy dan papa …!!!.

2. Tak kan nak main aci-aci pulak … yang pastinya Liong Sik tahu kenapa sebab
utama ia letak jawatan tempoh hari ….. " Mahathir@Mahafiraun sendiri tidak
pernah ikhlas atau jujur dengan sesiapapun .. walaupun dengan anak dan isterinya
" … kok dah lupa sebab utama ni wahai Liong Sik ….??? Atau saja-saja buat lupa
dan ada agenda penting disebalik kenyataan ini ……..???.

3. Kalau 22 juta rakyat dan bangsa Malaysia … mereka hafal dan faham benar sikap
mamak tongkang yang sekor ni …. Dasar BIAWAK HIDUP LIDAH BERCABANG TIGA … tak
boleh percaya lansung … macam mana dia pernah berjanji manis pada Tungku
Abd.Rahman, Tun Razak, Tun Hussein, Musa Hitam , Ghaffar Baba dan Anwar
Ibrahim.. begitu juga kat Pak Lah .. lebih manis dari bibir Siti Nurhaliza lagi
.. janji manis si mamak tongkang ni …. ??? ….dan kalau tak caya PAK LAH sendiri
dah mula tak percaya dengan kata-kata mamak sekor ni ….. dan dalam beberapa siri
ucapan Pak Lah pada Majlis Rasmi, dia  akan berkata ….  " KITA DALAM PROSES
MEMBENTUK RAKYAT DAN BANGSA MALAYSIA YANG BERSATU DI BAWAH SATU KUASA RAKYAT " …
jadi segala dasar politik BA dan DSAI akhirnya terpaksa diakui benar oleh PAK
LAH .. kita sebenarnya RAKYAT DAN BANGSA MALAYSIA YANG BERSATU DI BAWAH KUASA
RAKYAT .. bukanya dibawah kuasa kroni dan parti politik perkauman macam yang
diamalkan oleh kompenan BN tajaan Mahathir@Mahafiraun .

4. Kalau rakyat marhaen sudah mengkelaskan segala ucapan Mahathir@Mahafiraun
sebagai ucapan BIAWAK HIDUP LIDAH BERCABANG TIGA .. .apa kan daya … masa dah
terlambat bagi mamak tongkang dari KERAla nak undur balik …. Alamat tak baik la
dia ni akan jadi macam Marcos, Fujimori  dan Suharto  diburu oleh rakyat marhaen
sikit hari lagi …. Kita akan lihat macam mana budak-budak dari Nepal yang jadi
BODY GUARD dia akan lari lintang pukang terjun pusat kumbah shitt ….!!!!.

5. Kalau BAB IKHLAS ni kita nak cakap … rasanya orang jenis Mahahtir@Mahafiraun
ni tak pernah jumpa satu ayat pun dalam Al-Quran mengenai bab Ikhlas ni … macam
si Hanif Omar pernah kata dia tak pernah jumpa satu ayat pun dalam Al-Quran yang
mengatakan JUDI ITU HARAM  DI SISI ISLAM … agak-agaknya bab Ikhlas yang
dimaksudkan oleh Liong Sik mudah aje …. Kalau PAS masuk BN … royalti minyak
Terengganu akan diserahkan balik dan pelantar minyak di Kelantan akan diluluskan
oleh kerajaan persekutuan … so kita boleh kata bab ikhlas ni hanya soal duit dan
kekayaan aje pada pendapat si Liong sik ….dan selama-lamanya inilah jenis
pemahamanya.

6. Pasal modal Perpaduan Melayu dah tak menjadi serta menuju kegagalan …. Jadi
modal baru pulak terpaksa dipakai … biar PAS sebok nak tangkis cerita masuk BN
pulak … dalam waktu yang sama BN boleh rompak dan memfaraitkan harta dan hak
rakyat marhaen …. Asyik-asyik nak tukar tajuk aje si mamak tomgkang ni ….. tapi
tujuan dah hasratnya satu " ORANG MELAYU dan RAJA-RAJA MELAYU akan dikuburkan
terus dari Malaysia ini " …. Anak murid CIA (YAHUDI) pasti akan ikut cara dan
arahan tok guru dia dari Israel ….. dan kitab Delema Melayu.. kitab paling
berkuasa bagi Mahathir@Mahafiraun .

Bak kata kawan-kawan lama dalam UMNO@BN ….. mana pernah Mahathir@Mahafiraun
ikhlas dalam tugas dia …. Yang penting wang dan kuasa ….. kalau kedua-duanya tak
ade … buang masa aje jadi Perdana Menteri ….???? Kok benar ini ceritanya …..
wah..wah.. bukan main sakan nampaknya Mahathir@Mahafiraun …..!!!!.

Buat masa dan mengabih kan boreh ajo …. ??? kok PAS dah kena samsu haram ..
sehingga lupa dari mana asal usul mereka ….. akan jadi kompenan BN ..
rasa-rasanya dunia akan kiamat jika PAS jadi kompenan BN ……????

POLIS MESTILAH BERSIKAP PROFESIONAL, KATA DR.MAHATHIR …..!!!!!

PUTRAJAYA, 27 Jan (Bernama) -- Datuk Seri Dr Mahathir berkata anggota pasukan
keselamatan khususnya polis dan tentera mestilah bersikap profesional dan
sentiasa taat kepada kerajaan.

Perdana Menteri berkata dalam sistem pentadbiran negara, amatlah penting bagi
pegawai-pegawai awam, polis atau tentera mengikut kehendak kerajaan yang dipilih
oleh rakyat.

"Kalau kita mempunyai pendirian yang berbeza daripada kerajaan dan kerana itu
apabila sesuatu arahan yang dibuat dan tidak dipersetujui serta kita tidak
laksanakannya, maka sudah tentu huru-hara akan berlaku dalam negara." "Ini
kerana polis sudah tidak berkesan lagi kerana polis tidak lagi mengikut arahan
kerajaan," katanya semasa berucap pada majlis pertemuan dengan 460 anggota wakil
Persatuan Bekas-Bekas Polis Malaysia di Jabatan Perdana Menteri (JPM) di sini,
hari ini.

Dr Mahathir berkata keadaan itu amat berbahaya kepada Malaysia apabila kerajaan
tidak lagi berkesan dan seterusnya tidak lagi mendapat kesetiaan rakyat.

Bagi bekas-bekas polis, pendirian yang bercanggah dengan kerajaan semasa
berkhidmat tidak timbul sama sekali tetapi bagi generasi baru polis kini, mereka
menghadapi pelbagai tekanan pengaruh yang memaksa mereka tidak lagi bersikap
profesional, katanya.

"Sebab itu, kita (kerajaan) mahukan perkhidmatan profesional daripada kakitangan
kerajaan mengikut kehendak perlembagaan khasnya oleh pegawai yang berdisplin
(polis dan tentera) menurut keputusan kerajaan semasa," katanya. Beliau berkata
telah banyak berlaku cubaan merampas kuasa di negara-negara membangun yang lain
yang dilakukan khususnya oleh pemimpin pasukan bersenjata yang mempunyai
cita-cita besar untuk berkuasa dan menggunakan kekuatan pasukan keselamatan
berikutan sikap yang tidak profesional.

"Sebaliknya, anggota politik yang mendapat mandat lima tahun saja untuk
teruskan, perlu terus mendapat mandat dan sokongan rakyat.

Selepas itu, kita kena ada pilihan raya untuk menentukan sama ada kerajaan dapat
meneruskan kerajaan atau tidak," katanya. Dr Mahathir berkata sistem
pemerintahan yang dilaksanakan di negara ini adalah bukti kebaikan yang membawa
keamanan dan ketenteraman negara ini sehingga begitu ramai rakyat negara asing
datang ke negara ini untuk mencari rezeki. - BERNAMA

1. PDRM …. Keh..keh .. Polis DR Mahathir -  REGIM ZALIM MAHATHIR@MAHAFIRAUN ….??
Tak perlu diperkenalkan lagi sejak zaman si Bapak Anjing Rahim Nor …. Apa nak
profesional lagi … kan dah terlebih profesional …. Nak tangkap ikut suka hati …
nak dakwa ikut suka hati .. nak pukul ikut suka hati …. Nak tembak ikut suka
hati …..suka hati kamu la labu …..????.

2. Jadi rasa-rasanya tak perlulah kita nak harapkan POLIS jadi pihak berkuasa
yang berkecuali … kerana POLIS MALAYSIA kini jadi pasukan POLIS RASMI PERTUBUHAN
POLITIK uMMno " United MAMAK-MALBARI Nesynal Oragnization " …. Apa sehaja
program dan agenda politik UMNO@BN akan diberikan kelulusan ( tak perlu mintak
permit pun ) dan akan diberikan kawalan keselamatan 200% .. tak payah mintak kat
OCPD atau KPN .. pasti ada SB dan FRU  Volunteer jadi jaga dalam segala program
UMNO@BN … cukup bagi air satu gelas dan kueh sepotong … kira wokay laa tu.

3. Tak payah tengok jauh-jauh ke belakang …..!!! baru lagi kat Teluk Panglima
Garang … Majlis Raya 100,000 yang telah diluluskan permit oleh pihak POLIS …..
nak masuk ke tempat majlis terpaksa lalui 4 sekatan jalan raya oleh Polis ….!!!!
Pada hal biasanya dari simpang Lebuhraya Kesas ke Kg.Medan tu tak sampai 10
minit boleh sampai .. tapi pada 20/1/2001 … 2 jam baru sampai .. punya jauh
melencong kedalam jalan kampung lain …..?? dah lah macam tu …. Kenapa perlu ada
anggota FRU / PGA / PORU seramai 2000 orang bertugas di Bilik Gerakan Jalan
Kebun dan Bilek Gerakan Kg.Medan … dan kenderaan serta anggota polis di arahkan
berada disekeliling tapak sambutan …..????? siap jentera penyembur air depan
jalan masuk tapak majlis …. !!! apa POLIS ingat kita orang ni macam bapak anjing
dan penyamun si Rahim No More ….!!!!.

4. Kalau cawangan SB (politik) diarah menyiasat segala aktiviti politik BA …
sentiasa membuat pemantauan keatas majlis BA … kalau boleh setiap inci
pergerakan BA dia orang nak tahu … kemudian hantar lapuran kat Maharaja Tua
Mahathir@Mahafiraun …..?? cuba pulak orang BA mintak SB (politik) ini tolong
siasat segala keburukan dan agenda busuk UMNO@BN serta juak-juaknya .. dan ambil
tindakan yang sepatutnya .. yang pastinya SB ni akan kecut telur .. kalau tak
percaya cuba tengok kepada lapuran Sdr. Ezam mengenai kes-kes yang yang telah
didedahkan oleh BPR atau dokumen kerajaan sendiri ….???? Apa dah jadi ada yang
lebih setahun kertas siasatan pun masih belum dibuka .. begitu juga pegawai
penyiasat pun masih belum dilantik … apa punya profesional macam ni …… tapi
kalau BA yang di tuduh buat salah .. TAK SAMPAI 1 SAAT KALAU BOLEH NAK TERUS
DAKWA DALAM MAHKAMAH BERUK SI DUGONG …….?????

5. Apa dah jadi dengan cerita VCD FITNAH DSAI sebelum pilihanraya LUNAS …
rasa-rasanya ada berpuluh report dan bahan bukti ( termasuk beberapa pelajar
ditangkap  - dan mengaku di taja oleh  UMNO@BN untuk mengedarlan VCD Fitnah ini
di pilihanraya Lunas - siap bukti beribu keping VCD Haram ni diserahkan ke Balai
yang dibuat report ) .. tapi lain pulak jadiknya …. Orang report pasal hantu
pilihanraya dan VCD haram …… tiba-tiba HERO yang menangkap HANTU PILIHANRAYA
PULAK yang didakwa dulu …..????? Kok lupa segala adengan dalam VCD fitnah DSAI
itu adalah salinan pita video siasatan dan pengakuan paksa pihak POLIS terhadap
Dr.Munawar dan Sukma .. begitu juga pengakuan palsu saksi di ibu pejabat polis
Bukit Aman … kok heran jugak laporan siasatan pihak polis ni boleh lepas
dijadikan VCD HARAM …. Tapi VCD ni tak  pernah pulak dijadikan bahan bukti di
Mahkamah …. Jadik memang sah lah VCD ni VCD HARAM ….???? Rasa-rasanya RAHIM NO
MORE seludup keluar  buat VCD HARAM ni … pasal mamak tongkang dah tak kasi makan
lagi kat bapak anjing sekor ni .. keh..keh…???

6. Apa yang kita tahu POLIS sentiasa taat setia pada Mahathir@Mahafiraun … dan
mereka tidak taat setia kepada kerajaan … kerana kerajaan yang ada sebenarnya
dibina oleah rakyat marhaen .. tetapi kerana kecekapan putar alam si mamak
tongkang KERAla ni .. habis kerajaan Malaysia dijadikan kerajaan uMMno " United
MAMAK-MALBARI Nesynal Oragnization " …. Dan mamak tongkang KERAla ni dah mula
perasan ada 70 % pegawai POLIS yang sejak dari dulu lagi memang tak mahu
menjilat duburnya … tetapi kerana terikat dengan akta POLIS dan JPA .. mereka
berkerja macam limau masam bila terima arahan Mahathir@Mahafiraun serta
juak-juaknya ….???

7. Bak kata kawan-kawan dalam POLIS … kalau Mahathir@Mahafiraun jatuh macam
Suharto atau Fujimori … aku dulu akan tangkap Mahathir@Mahafiraun dan sumbatkan
dia kedalam lokap di Bukit Aman serta belasan mamak sekor ni macam mana Rahim No
More belasah DSAI …..!!!!….kok jadi macam tu pulak …. Bila diselidiki … macam
ramai anggota POLIS yang meluat dengan perangai mamak KERAla ni ….!!!! Tapi
kerana tekanan dan ugutan pihak atasan serta POLIS rahsia Mahathir@Mahafiraun …
anggota POLIS REFORMASI ni terpaksa berhati-hati dalam mengatur langkah….kalau
silap langkah .. kena macam Al-Maunah lah jawapnya.

8. Dah hari ini ugutan taat setia ini sengaja dibangkitkan .. bak kata
kawan-kawan saja nak test and try market … kok jadi macam Filipina bila Ketua
Tentera dan Polis istihar tak sokong kerajaan .. apa lagi ESTRADA pun terjun
lintang pukang … jadik mamak KERAla ni dah nampak perkara macam ni akan berlaku
pada dia … so … cuba .. try…test laa market dia ….?? Kot..kot Narain Mai belot
pulak ….?????.
 

Teruskan perjuangan REFORMASI … dah tak de masa nak bincang dan pakat-pakat
dengan UMNO@BN ….. bak kato orang nogori " mengabihkan boreh ajo " ………….????.

Kalau BIAWAK HIDUP LIDAH BERCABANG TIGA ni turus berkuasa .. percayalah hayat
orang Melayu dan Raja-Rajanya tak akan lama .. kerana contoh terbaharu .. jarum
halus mamak KERAla ni dah masuk kat Istana Kelantan (kerana dia tahu Sultan
Kelantan ni boleh dijual beli ) … dengan menarik pingat darjah kebesaran ni ..
mamak KERAla ni amat berharap orang MELAYU KELANTAN AKAN BERMUSUH DENGAN
SULTANYA SENDIRI .. dan KU LI akan diarahkan memainkan peranan menjatuhkan
Sultan Kelantan ni .. dan digantikan dengan Sultan pilihan Mahathir@Mahafiraun …
kok dah lupa macam kecoh sedikit masa dulu ada 2 Sultan kat Kelantan ….!!!! Ini
semua angkara Mahathir@Mahafiraun ……????

Dan Mahathir@Mahafiraun juga telah berjaya membuatkan rakyat Selangor membenci
DYMM Pemangku Sultan dan DYMM Yang Di Pertuan Agung .. kerana menyerahkan PUTRA
JAYA jadi WILAYAH PERSEKUTUAN melalui budak hingus Khir Toyo yang wang pengajian
dan pakaian serta buku-bukunya ke UNIVERSITI di tanggung oleh penduduk dan
jamaah PAS dikampungnya …. Jenis budak bangang yang lupa daratan dan kacang lupa
kan kulit .. dia ingat PUTRA JAYA tu nenek-moyang dia punya.

Dan percubaan untuk melaga-lagakan rakyat dan Sultan akan diteruskan oleh mamak
KERAla ni .. kerana ia tahu .. rakyat yang berdarah Hang Jebat memang cukup
ramai … macam mana dia perangkap pemimpin UMNO@BN dulu mengenai isu kuasa
eksekutif raja-raja melayu yang telah berjaya menjadi milik Mahathir@Mahafiraun
….. kerana segala keputusan di dalam MALAYSIA kini akan menerima nasihat Perdana
Menteri dahulu .. kalau tak ade nasihat dari Perdana Menteri .. alamat keputusan
tersebut akan terbatal dengan sendirinya .. betapa berkuasanya mamak KERAla ni
sekarang …..!!!!

Ayuh rakan-rakan JIHAD .. bangkit kita segera .. masa dah nak tamat .. jika kita
terlewat .. 700 keturunan kita akan musnah serta kita memerlukan 1 juta tahun
lagi membetulkan segala kerosakan yang dilakukan oleh UMNO@BN ni ….. dan relakah
kita melihat rakyat dan bangsa Malaysia menderita 1 juta tahun lagi .. sedangkan
kita baru menderita lebih 24 bulan pun sudah merasa perit .. inikan berjuta
tahun .. ada kah anak cucu kita mampu bertahan .. dan mungkin mereka akan
terhapus lansung dari muka bumi ini ….. ???? relakah kita melihat rakyat dan
bangsa Malaysia pupus seperti DINASOUR berjuta tahun dahulu …. ????

Biar kita terkorban demi rakyat dan bangsa Malaysia .. kita tak rela anak cucu
mengatakan orang terdahulu tak de telur kerana tak mampu lawan sekor mamak
KERAla ……????

" RAKYAT YANG DIJAJAH UMNO@BN "
28hb.Jan.2001-bersambung ke siri 12.